این منم...تو هم خودتو معرفی کن!
 
this weblog is for all freak people...come on...we can destroy every thing we hate!
let's destroy the world
 
 
پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:, :: 15:14 ::  نويسنده : lord.of.hell

سلام.

فکر کنم به هر جای وبلاگ نگاه کنید بفهمید واسه چی این وبلاگ رو ساختم! پس بریم سراغ معرفی!

این منم :

یه دختر شونزده ساله که روانی حیوونا ، بازی های اکشن ، پلی استیشن 3 - م ، هواپیما ها و خلبانی و ... هستم. همیشه با فامیلم ( جز دو سه نفر ) مشکل دارم . برای اینکه اون ها توقع چیز هایی رو از من دارن که نمی تونم و نمیخوام انجام بدم.

من از حرف زدن در مورد مد ، دکتر پوست مو گوش حلق بینی (!) ، زن این و شوهر اون  و ...متنفرم! برای همین هر وقت میریم مهمونی و ... یه گوشه میشینم و یا کتاب میخونم ، یا روبیک حل می کنم و یا آهنگ گوش میدم.

من همیشه مو هامو کوتاه می کنم چون هم باعث میشه آدم گرمش نشه ، هم باحال تره و هم به آدم یه قیافه ی اسپرت میده. اما در اکثر مواقع فامیل دست به یقه میشن که چرا مو ها تو کوتاه کردی؟ مگه تو پسری؟؟ خب مگه هر کی موهاشو کوتاه کرد پسره؟؟؟؟؟؟

من از پیراهن های زنونه و دامن بدم میاد. توی خونه همیشه تی شرت و شلوار یا شلوارک ( اونم نه گل گلی !! فقط اسپرت ) می پوشم توی مهمونی ها هم ( عروسی و از این چرت و پرتا ) کت شلوار دخترونه (‌بدون هیچ طرحی ) تنم می کنم.باز هم گیر میدن تو چرا هیچ وقت پیراهن نمی پوشی؟؟؟بیا دامن به این قشنگی تنه اینه ( به یکی از دختر ها که دامن پاشه اشاره می کنن ) . بعد هم یه نگاه به کفشام میندازن میگن خب یه پاشنه بلندی چیزی می پوشیدی ( من از تق تق کفش های پاشنه بلند بدم میاد و چون کف پام صافه نمی تونم کفش هایی که کفشون خیلی انحنا داره بپوشم واسه همین اکثرا کتون پامه ) .

من دوست دارم در مورد کنسول های بازی ، گیم های جدید، استریت ریسر ها ، حیوونا ، هواپیما های در دست ساخت و ...حرف بزنم که هیچ کس پیدا نمیشه در این مورد حرفی برای گفتن داشته باشه.

خب...حالا تو خودتو معرفی کن.



نظرات شما عزیزان:

آرمان
ساعت21:28---27 مرداد 1391
بی اس بی فنم.
عاشق رنگ مشکی و آبی تیره
8 سال پیانو زدم ولی سر یه تصمیم احمقانه بی خیالش شدم.
توی مدرسه ی خاص ها(تیزهوشان) درس می خونم ولی هنوز نفهمیدم چه چیز خاصی دارم.
خوره فیلم های تخیلی(البته بیشتر اونایی که توی زمان قدیم اتفاق می افتند مثل ارباب حلقه ها)
یه زمانی تو خط گیم بودم ولی دیگه نه.
عاشق ابومسلم خراسانی(به همین خاطر رنگ سیاه رو دوس دارم)
عاشق ایران قبل از اسلام به خصوص ساسانیان.


مینا
ساعت23:19---19 مرداد 1391
منم مینام زیاد تیپم زنونه و اینا نیست

حالا که فک می کنم مو ی کوتارو ترجیح می دم- استعدادی تو بازی و گیمو اینا ندارم- موزیک و خیلی دوس دارم- ساز می زنم- از بیکاری لذت میبرم- خواب و می پرستم :دی

پشتکارم در حد منفی 1 اِ!!

رنگ توسی (طوسی) یا سفید و دوس دارم

از چیزای تخیلی متنفرم پاسخ:آفرین موفق باشی!


منم ديگه
ساعت23:13---19 مرداد 1391
خب بيا اينم نظر پاسخ: چقدر این پر محتوی بود واقعا!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

welcome to my weblog.this weblog is for all freak people.freak people means for me the people who likes things that the other people don't like them...or...the people who can't have a usual comunication with the other people. I'm one of these people. I'm a girl and I'm 16 years old. I'm a freak guy because I love the thing that the other girls ( not all of them ) don't like it. I love action games on PS3 , animals ( even insects ) , airplanes , short hair ( for girls ) . and I hate pink!! I never like dresses and I always like T-shirts and trousers. but the other people ( my relatives too ) say : you have to love pink , dresses , long hairs. and you have to afraid of animals !! for this...I never can't be with my relatives . I love these guys : my family my friends my characters for this...I'm going to destroy their ( the people who say me : you have to like this or not ) world!! you can come here and destroy the world that you don't like it!!!
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان let's destroy the world و آدرس destroy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 22127
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1